niedziela, 13 października 2013

Fizyka :(

 Cześć! We wtorek mam sprawdzian z fizyki ale ja, zamiast się do niej uczyć, robię jej zdjęcia. Dzięki temu, że byłam na wszystkich lekcjach z tego działu, co nieco rozumiem i pamiętam. Moja pani od fizyki w bardzo zabawny sposób wyjaśniła nam oddziaływanie na siebie ciał. "Jeżeli gimnazjalista siedzi z gimnazjalistką w szkole, to myśli on o gimnazjalistce. Jeżeli jednak gimnazjalista jest w domu ,a gimnazjalistka w szkole, to myśli o grach komputerowych". To mnie rozwaliło xD Nie jest to najgorsza nauczycielka ,bo nie zadaje zbyt często pracy domowej, a czasami nawet potrafi zażartować. 
 A więc, sprawdzian będzie dotyczył elektrostatyki. Na wtorek mam zrobić kilka zadań (cały czas mówię o fizyce) oraz jakieś wypracowanie. Oczywiście zostawiam to sobie na jutro :D


(ładunek elektryczny)


(notatka)


(podręcznik)


(wzór z kalendarza)


(Prawo Coulomba z kalendarza)


(zasada zachowania ładunku z kalendarza)

Tak, boski mam kalendarz :D


MOŻNA DODAWAĆ KOMENTARZE Z ANONIMOWEGO!

1 komentarz:

  1. A ja też zostawiam zawsze na ostatnią chwilę, taka ja. 8)

    OdpowiedzUsuń