czwartek, 3 października 2013

Pięć minecraft'owych diamentów

 Siemka. W weekendy grywam sobie w minecraft'a ,lecz dzisiaj zrobiłam wyjątek. Musiałam się wybrać do jakiejś kopalni ,bo potrzebowałam surowców. Po (chyba) godzinie chodzenia znalazłam obsydian. Wiedziałam ,że coś tam znajdę. I się nie pomyliłam. Po 20 minutach kopania wokół lawy (zginęłabym) paczę ,a tu PIĘĆ DIAMENTÓW OBOK SIEBIE! Pierwszy raz w moim minecraft'owym życiu wykopałam diamenty. Liczyłam ,że będzie jeden ,a tutaj taka niespodzianka. Zrobiłam screen'a z diamentami.


(miejsce w którym były te diamenty)


(ja jako Steve)

Zapomniałam tylko zrobić z nich diamentowy kilof i wykopać ten obsydian. Teraz sobie poczekają w domku w skrzyni na swoje pięć minut :D

Teraz idę sobie pograć w grę na Facebooku (nikomu nie dam linka).

Do następnej notki :)

2 komentarze:

  1. Fajne ^^ Chciałabym żeby było więcej o twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie moge znalezc za duzo czasu trzeba na to poswiecic ,mimo to gratulacje i czekam na nowe newsy z MC

    OdpowiedzUsuń