wtorek, 29 października 2013

Chora

 Siemka. Od piątku nie chodzę do szkoły ,bo jestem chora ,jednak dopiero teraz znalazłam chęci na napisanie postu. Przez ostatnie trzy dni grałam w minecrafta (dobra, dwa dni :D). Parę dni temu pojawiła się aktualizacja gry. Wiele się zmieniło. Dodano nowe biomy, drzewa, kwiatki i wiele więcej. Ciekawa jest ta aktualizacja ale przez nią straciłam mój świat. 
 Kaszel mam i do szkoły pójdę dopiero w poniedziałek (we wtorek moja klasa idzie do kina, a ja nie :D). W poniedziałek miałam 4 kartkówki (a to jest tylko jeden dzień). Z pewnością mam już spore zaległości :(
 Brawa dla mojej siostry, której już od pół roku zatruwam życie Lokim xD Dzięki mnie jesteś teraz innym człowiekiem :*
 Dzisiaj mi się nudziło, więc zrobiłam jeden szkic na zajęcia artystyczne. Nauczyciel kazał narysować nam włosy,sierść czy coś tam włochatego. Ja naszkicowałam to : 

Już drugi raz robiłam ten szkic, bo w pierwszej klasie to rysowałam. Jutro może zrobię zdjęcie i jednej ,i drugiej wersji. Pozostało mi tylko zrobić cztery szkice (można dać tyle ile się chce).
Ostatnio na mojej MP4 słucham :
Miley Cyrus - Wrecking ball (wstyd i hańba xD)

(źródło : youtube.com)

i jeszcze parę innych piosenek.

Moje ulubione filmiki :

♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥

(źródło : youtube.com)

KTO CZEKA NA PREMIERĘ THOR : THE DARK WORLD ? (ja czekam nie dla Thora lecz dla Lokiego :) )


(źródło : grafika google)

10 DNI ^^

2 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam na OMBRE-DOUTE.blogspot.com
    Będę bardzo wdzięczna za wklejenie banneru bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję sama sobie.. :D

    OdpowiedzUsuń