piątek, 31 stycznia 2014

Koniec ferii, mniej czasu...

 Cześć. Moje ferie zimowe rozpoczęły się 20 stycznia i dzisiaj właśnie się zakończyły. Oznacza to, że w poniedziałek już muszę iść do szkoły, a wolne dni będę miała najbliżej dopiero na Wielkanoc (może jeszcze w rekolekcje). Powinnam wam także napisać kiedy możecie spodziewać się kolejnych notek. Tak więc, wpisy będę dodawała w piątki, soboty lub niedziele ponieważ tylko wtedy będę miała chwilę czasu. 
 Te ferie strasznie mnie rozleniwiły. Od półtora tygodnia mówię, że się będę uczyć, a i tak zawsze ląduję przy komputerze. Za dużo wolnego w tak krótkim czasie się przytrafiło. Ale dzięki temu mogłam spokojnie odpocząć od szkoły.
 Jakie mam plany na przyszły tydzień? A więc, w poniedziałek mam z grupą przedstawić plakat na E.D.B. Wtorek, sprawdzian z fizyki oraz urodziny. Świetne połączenia, nieprawdaż? Środa, sprawdzian z angielskiego. Przynajmniej jedno rozumiem. Czwartek, sprawdzian z historii. Całe szczęście, że nauczyciel układa test wyboru. W piątek mam wolne... no chyba że pani od polskiego zrobi nam kartkówkę lub sprawdzian. I to koniec mojego tygodnia. Aż boję się pomyśleć co dalej. Ale nie mogę opuszczać dni, bo znów mi się uzbiera sterta sprawdzianów i kartkówek, których nie będę mogła ogarnąć.
 Jeśli ktoś czyta mój wpis, doczytał, że 4 lutego mam urodziny. 15 urodziny. Ten czas tak szybko leci... Jeszcze trzy lata i będę pełnoletnia. A za pięć lat nie będę już nastolatką. Nie czuję się gotowa. Za szybko...
 Parę dni temu z nudów naszkicowałam rysunek. Nie był on tworzony na podstawie jakiegoś zdjęcia, a z mojej wyobraźni. Był stylizowany na średniowiecze (?). To mój pierwszy szkic od dawna, który bardzo mi się spodobał. Nareszcie mam zdjęcia mojej twórczości i mogę się pochwalić jak rysuję. Możecie oceniać i pisać, co powinnam zmienić w rysowaniu. 
 Jestem strasznie niezdecydowana. Ostatnio przeglądałam masę blogów o tematyce lifestyle. Niektóre nagłówki są przepiękne. I cały czas nie mogę się zdecydować, jak ma wyglądać mój blog. Mam kilka planów w głowie, ale jak na razie zostawiam roślinę.
 Może zamiast pisać bez liku, dodam już zdjęcia mojego rysunku? Pewnie i tak nikt tego nie czyta... Zdjęcia robione przy sztucznym świetle, więc jakość jest jaka jest. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.






A teraz pytanka do was:
1. Co myślicie na temat tego rysunku? Mam coś zmienić w moich metodach rysowania?
2. Kiedy macie ferie? A może już mieliście?
3. Czy was też przytłacza ten pędzący czas?
4. Podoba wam się nowy wygląd bloga?
5. Przeszkadza wam wyśrodkowany tekst w notkach?

 Mam także zaszczyt zaprosić was na mojego bloga z opowieścią. Rozdział pierwszy został już zakończony.

MOŻNA DODAWAĆ KOMENTARZE Z ANONIMOWEGO!

4 komentarze:

  1. 1.Nie wiem co masz zmienić, bo nie znam się na rysowaniu.
    2. Właśnie mi się skończyły, właśnie jak Tobie..
    3. Mnie czasami przytłacza..
    4. Tak.
    5. Nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Mogłabyć bardziej cieniować ale jest oki :D
    2.mi się skończyły :/
    3. I to jak ...
    4. Tak
    5. Wygląda ciekawiej :D
    P.S- Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Nie znam się na rysowaniu, więc nie w porządku byłoby ani skrytykowanie, ani pochwalenie. (: Ale na moje oko, jest ładny.
    2. Niestety ;w;
    3. Okropnie.
    4. Jest ładnie, przejrzyście, ciekawie. I tak ma być.
    5. Skąd. Jest fajny ;)

    PS. To mój blog - http://potterheads.pinger.pl/ Zapraszam, może założę nawet blogspota, ale raczej nieee ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Nie znam się, ale chyba używasz za twardego ołówka, może spróbuj coś miękkiego (ja np. kocham 6B). Poza tym mam wrażenie, że rysujesz trochę niepewnie, dodaj do rysunku trochę więcej uczucia, emocji :D Nie wszystko musi byś super-równiutko. Czasami rysunek nawet lepiej wygląda, kiedy rysujesz szybko, wtedy nie zastanawiasz się nad każdą kreską, a na papierze lądują twoje uczucia (XDDD ja psycholog).
    2. Jestem opóźniona i dopiero teraz komentuje ten wpis XDD
    3. :OOOOOOOOOOOo mnie wszystko przytłacza ;___;
    4. Bardzo ładny nagłówek, ja bym dała na blogu troche więcej bieli. Może spróbuj ten ,,szablon'' czy jak tam to się zwie ustawić z białym tłem (nie zmuszam, ale możesz pokombinować xD)
    5. Jest nawet ładniej :33

    OdpowiedzUsuń