niedziela, 26 stycznia 2014

Moja ulubiona gra

 Cześć. Jeśli zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Jest teraz jasno i przejrzyście. Wydaje mi się, że nagłówek mojego autorstwa też jest śliczny. Zdjęcia moje więc nikt takiego nie będzie miał (no chyba, że skopiuje i wytnie nazwę bloga). Mam nadzieję, że wam także przypadł do gustu nowy wygląd Straight From Inside.
 Nigdy wcześniej nie robiłam wpisu tematycznego na tym blogu, więc to jest pierwszy raz. Zazwyczaj pojawiały się wpisy typu "co się ciekawego wydarzyło podczas mojej nieobecności". Zamierzam teraz trochę częściej pisać posty, bo... no właśnie. Dlaczego? Ponieważ lubię pisać posty, jeśli nie dla was, to dla siebie. Nie przedłużając, przejdę teraz do tematu wpisu.


 Z pewnością większość z was ma swoją ulubioną grę zajmującą dużo czasu przy komputerze. Moją ulubioną grą komputerową jest gra Minecraft


 Gra ta polega na tworzeniu własnego świata. Możemy robić w nim wszystko, czego zapragniemy. Mojang (czyli twórca gry) umożliwił nam wybranie trybu gry. Survival (Przetrwania), creative (kreatywny) i hardcor.
 W trybie gry survival zdobywamy jedzenie ze zwierząt, surowce (np. z drzewa), poziomy doświadczenia. Tworzymy własne budowle, broń, narzędzia, które umożliwiają nam przetrwanie. Tryb survival charakteryzuje się tym, że posiadamy 10 serduszek i 10 punktów głodu. Podczas rozgrywki możemy również wybrać czy chcemy grać na poziomie łatwym, normalnym, trudnym i przyjaznym. 


Na trybie gry creative możemy latać oraz budować jakieś obiekty za pomocą wszystkich bloczków z gry, które mamy w ekwipunku. 


Tryb hardcor charakteryzuje się grą, w której mamy tylko jedno życie (nie mylić z serduszkiem!). Po śmierci, gra się kończy, a świat zostaje usuwany.

 Ponadto, możemy grać wspólnie ze znajomymi na serwerach publicznych lub sieci LAN. Można grać z przyjacielem, sąsiadem lub z siostrą.


 Grę mogą nam zakłócać tzw. moby (potwory), które pojawiają się w nocy oraz ciemnych miejscach.



 Grę można pobrać przez wiele stron. Ja zawsze brałam ją z tej strony >> klik <<.


 Jak będzie wyglądał twój świat zależy tylko i wyłącznie od ciebie. O tym czy chcesz zbudować lub zniszczyć decyduje gracz. Możliwości gry są nieograniczone. Spróbuj sam!

Chciałabym także polecić wam mój ulubiony kanał na You Tube z let's play z gry Minecraft. 
>> klik <<

Mam nadzieję, że wpis wam się spodobał. Zainspirował mnie do tego wpis na blogu Allinnes
(zdjęcia z grafiki google, bo niestety w tym momencie nie mam minecraft'a)

Jeżeli lubicie czytać mojego bloga, możecie dodać siebie do obserwatorów. Dzięki temu będziecie zawsze na bieżąco.
MOŻNA KOMENTOWAĆ Z ANONIMOWEGO!

1 komentarz: