czwartek, 23 stycznia 2014

Szaleję xD

 Witajcie! Od 20 stycznia mam ferie, ale nie chciało mi się nic pisać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie *-*
 Parę dni temu obejrzałam sobie Muppety. Pamiętam, jak w dzieciństwie oglądałam serial Muppety. Kermit ... cudowna żaba <3 Nie mogę się doczekać kolejnej części filmu, która będzie miała premierę 21 marca 2014 roku. Będzie zabawnie :D
 Przed feriami w szkole nauczyciel od angielskiego poinformował grupę zaawansowaną (ja w niej jestem) o konkursie. Zgłosiłam się i cieszę się, bo w poprzednim roku marzyłam o jakimś konkursie :) Jeśli przeszłabym do kolejnego etapu, musiałabym nagrać filmik o atrakcjach turystycznych w moim województwie. Całe szczęście, że mam kamerę :D
 W mojej szkole po feriach rozpocznie się rzeźnia. Przez jakieś osoby, które robiły zdjęcia nauczycielom/uczniom i wstawiali je do internetu, jest zakaz posiadania urządzeń na terenie całej szkoły ;-; Nikt się z tym pogodzić nie może. Na czym teraz my będziemy słuchać muzyki? A nauczyciele? Oni mogą mieć telefon? Ale w sumie, jeżeli ktoś miałby wstawiać moje zdjęcia gorące od photoshopa to wolę jednak ten zakaz. Ale po feriach spytam się pani wicedyrektor (która jest bardzo fajna), czy mogę  używać MP4. Może się zgodzi...
 4 lutego będę miała urodziny. I w tym dniu będzie sprawdzian z fizyki :C NIC NIE UMIEM ;_; I jeszcze muszę zrobić zadania z pracy domowej na ten dzień :( Cały tydzień po feriach mam już zapisany sprawdzianami. A święta Wielkanocne daleko :c
 Dzisiaj wyszłam z siostrą na spacer i wzięłam kamerę z sobą. Zrobiłam kilka zdjęć śniegu oraz lodu pod tym śniegiem. Zapraszam do oglądania i oceniania. 
NIE KOPIOWAĆ, BO NIEPODPISANE! 








Jeżeli lubicie czytać mojego bloga, zapraszam do obserwatorów po lewej stronie. Będziecie wtedy informowani o nowych notkach na bieżąco ;) 
MOŻNA KOMENTOWAĆ Z ANONIMOWEGO!

4 komentarze:

  1. Hej, to ja rochellefan z pingera. A co do zdjęć to są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima była i się skończyła :D ale zdjęcia ładne szczególnie ten ,,zamarznięty krzak'' :3 chyba też mam podobne gdzieś na dysku ;p

    OdpowiedzUsuń