czwartek, 2 stycznia 2014

Thor: The Dark World ^^

 Witam. Dzisiaj wpadłam napisać parę słów o filmie Thor: The Dark World. Nie byłam w kinie. Obejrzałam go na kinomaniaku w niezbyt dobrej jakości (i tak świetna, bo na innych filmach nic nie słychać i nic nie jest widoczne).
 Film według mnie jest świetny. Zupełnie inny niż pierwsza część i Avengers. Loki jest zupełnie inną osobą, nabrał pokory (?). By obronić Jane, rzucił się w coś, co wciągało wszystko wokół (całe szczęście, że Thor go uratował xD). W paru momentach można było się pośmiać. Gdy Loki "umierał" łezka się w oku zakręciła i te zniszczenia w jego celi, po śmieci Friggi. 
 Polecam wszystkim obejrzenie tego filmu, bo warto. Zapomniałam wspomnieć, że zaczęłam go oglądać 31.12.2013 roku, a skończyłam 1.01. 2014 xD.


(gif, na którym "dziwne coś" wciąga Lokiego)

Krótki wpis, ale (chyba) dodam jeszcze jeden :D

1 komentarz:

  1. A szkoda, że go Thor uratował :C Thorze, Ty głupcze! -.-

    OdpowiedzUsuń