czwartek, 2 stycznia 2014

Pewien plan...

 Witajcie ponownie. Nikt nie wie, że ja kiedyś pisałam takie swoje "opowiadanie". I od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy znów nie zacząć czegoś pisać. Ostatnio czytam takie ciekawe opowieści, że aż z trudem powstrzymuję się od napisania czegoś swojego. Jednak, niestety, największym wrogiem tego pomysłu jest nielubiany przez nas Pan Brak Czasu. 
 Ale jeśli już miałabym coś pisać, to gdzie? Na tym blogu, czy może jednak stworzyć nowy? Ale czy jest sens? Nie chciałabym też jakiejś mieszaniny opowieści z normalną notką.

 Wczoraj naszła mnie ochota na rysowanie. Chciałabym pokazać wam co potrafię, ale nie mam jak. Znów przeszkadza mi wróg numer 1 czyli Pan Brak Czasu.

 Już pięć dni, i znów szkoła. Znów te sprawdziany, kartkówki, prace domowe. Od początku roku szkolnego mam taki układ, że z komputera korzystam tylko w piątki, soboty i niedziele. Pomimo rezygnacji z komputera od poniedziałku do czwartku, Pan Brak Czasu nadal mi przeszkadza. Szkoła, dom, praca domowa, nauka do sprawdzianów/kartkówek i spanie. I tak w kółko. Ale jakoś muszę dać sobie radę. Może powinnam zacząć odrabiać lekcje na przerwach w szkole? Wtedy więcej czasu miałabym dla siebie.

 Teraz mam pytania do was. 
 1.Czy stworzyć osobnego bloga z opowiadaniem?
 2.Czy wam Pan Brak Czasu też przeszkadza?

 Możecie komentować z anonimowego, dodawać do obserwowanych przez e-maila i google+ oraz dajcie linki do swoich blogów, chętnie poczytam :)


2 komentarze:

  1. 1. Chciałabym czytać Twoje opowiadania, ale jednocześnie jestem trochę przeciwna temu, a dlaczego? a no bo wtedy nie będziesz miała czasu na tego 3 bloga teraz nie masz czasu na tego i Pingera a co dopiero na trzeci.
    2. Mi kompletnie przeszkadza! Nie mam czasu na siedzenie przed kompem, kompletnie NIC NIC NIC.

    OdpowiedzUsuń