poniedziałek, 6 stycznia 2014

Słowo stało się czynem

 Cześć. Jak pisałam w poprzednim wpisie, stworzyłam nowego bloga, na którym będę pisać opowiadanie. Mam nadzieję, że choć trochę spodoba wam się to, co piszę. Link do bloga : http://my-dream-world-mischief.blogspot.com
 Dzisiaj cudem mojej siostrze udało się naprawić laptopa. Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ będę mogła z nią grać w minecrafta *u* Ferie zapowiadają się ciekawie ^^
 Jutro znów do szkoły :( Nie czuję tego klimatu. Całe szczęście, że ferie mam od 20, czyli tylko 9 dni do szkoły chodzę :3 Sprawdzian z niemca w piątek :C W TEN piątek. I we wtorek kartkówka z chemii i sprawdzian z fizyki :(
 Książki nadal nie przeczytałam (jestem dopiero w połowie ;-;). Ale przedłużę ją sobie, bo i tak nikt jej nie wypożycza. Biedna książka :(
 Od dwóch dni próbuję zmusić moją siostrę do obejrzenia filmu Thor : The Dark World. WIEM ŻE TO PRZECZYTASZ : Proszę, obejrzyj chociaż od sceny ucieczki do śmierci Lokiego *-*
 Muszę kupić nową klawiaturę, bo mojej obecnej klawisze się wciskają. To jest coś w stylu rozlanego soku, ale nikomu się nic takiego nie zdarzyło ._.
 STWORZYŁAM ARCYDZIEŁO! No może nie do końca. Oczy wszystko psują, ale wystarczy, że je poprawię i będzie cud, miód i orzeszki :D Gdy już wszystko będzie idealnie dopracowane to wstawię zdjęcie ;)
 No cóż mogę tu jeszcze napisać? Moja ulubiona piosenka <3
(klik)
A więc... do następnej notki :)

4 komentarze:

  1. Fajnie, że założyłaś nowego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak udało mi się! ^^
    Arcydzieło, oczy, hehehehhe :3

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba poczytam trochę :))

    http://nathantoja.blogspot.com/ obserwuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super moja ulubiona to readioactiwe

    OdpowiedzUsuń